cathja

Alla inlägg under april 2013

Av Cathja - 16 april 2013 08:50

og vil ha mye for pengene!
Kjøper aldri merkeklær eller dyre designerpynteting osv ..
Du finner stort sett nesten identiske ting andre steder til en brøkdel av prisen.
Det er som regel bare merkelappen som gjør at produktet er dyrt, kvaliteten er som regel den samme.

Og jeg er så glad når testene viser akkurat det :)
At det er bortkastet å kjøpe dyre designerting, ofre kjøper man vel kanskje det for å vise at : se hva jeg har råd til a..

Denne gang er det koffert-test som viser at billigst var best, men den gir dessverre ingen "status" ved å plukke den opp fra bagasjebåndet.. Men den er like hel ihvertfall og har gjort nytta si :-)

Av Cathja - 16 april 2013 08:29

Jeg skal på JB konsert imrg og passe på 3 ungdommer. Er redd for folkemengden, politiet har uttalt at 20tusen fulle engelske hooligans er lettere å håndtere enn 20tusen tenåringsjenter! Hjelpes meg!

Men det må være mange idiotiske foreldre som driter fullstendig i ungene sine! Når de lar tenåringer dra til konsertlokalet 2 dager på forhånd for å sove ute så de sikrer seg best plass på gulvet.
Tenker de ikke på sikkerheten til ungene sine?
Ikke f.. at jeg hadde latt mine sove ute, ikke latt de dra alene på konserten heller.

Tenk på hva som kan skje med en 14åring alene i en menneskemengde på 20tusen!

Foreldre!! Skjerp dere!
Bli med barna, la de få oppleve ting men del opplevelsen med de og sørg for at de er trygge!

Det er mange ting ungdom skal få gjøre og oppleve, de skal få prøve seg og skaffe seg erfaringer..
Men ikke når det går utover sikkerheten, sånn som det fort kan gjøre med så store folkemengder..

Hører A1 uttale nå om de 3 jentene som ble klemt ihjel under en shoppingsenter-platesignering og at de ofte var redd for sikkerheten til fansen.. Deres fans er samme aldersgruppe som JB sine..

På Fornebu setter de nå opp feltsykehus med 100 helsearbeidere som skal hjelpe syke og skadde fortvilte ungjenter døgnet rundt i 3 dager! Sier litt om hvilket kaos de forventer. Og dette sender foreldre sin 14-15 åring til alene..
Nei, jeg er der og passer mine :-)

Krysser fingrene for at alle får en fantastisk opplevelse med sitt store idol og att alle kommer seg trygt hjem etterpå :-)

Av Cathja - 13 april 2013 20:57

Tinker / gypsy horse
Masse hovskjegg, lugg og man :) Stor og kraftig men trygg og snill :-)

Gi henne en dusj og så ta masse bilder av henne (før hun ruller seg i gjørma igjen)
så vi finner ut hvordan tattoveringen min skal se ut :-)

Av Cathja - 13 april 2013 20:43

På lørdag trodde jeg at vi skulle spise middag på quality med ett vennepar, men det viste seg at det var fest istedet :) med venner og kollegaer og live band :-)

Veldig overraskende og utrolig gøy :)

Må ha vært både døv og blind i flere måneder siden jeg ikke har ant noenting ;)
Venner og kollegaer har pratet rundt meg og over meg uten at jeg har oppfattet noenting :)

Takker og bukker for festen, maten, musikken og tiden dere brukte på meg :-)

Tusen takk for gavene :-)
Gavekort hos verdens beste tattostudio (Nordby Tattoo Studio) Som skal få gleden av å tatovere Sagas nydelige hode ett sted på min kropp :-)
Saga er en hest, av rasen Tinker, og er verdens herligste uskyldige sjarmtroll :-)
I tillegg fikk jeg spesialgave med tur, opphold og guiding på Koster :-) og mange ulike typer øl :-)

iPad fra svigers og svoger og kamera fra mann og barn fikk jeg også :-)
Kanskje fylle 40 hvert år fremover :-)

Monoheads spilte bra musikk og de har kuleste logoen ever! En ildsprutende gjedde og i tillegg har de alltid med Carola på scenen når de spiller hardrock :-)

En overrasket meg med ett kjempesmil :-)

Igjen takk for kvelden :-)

Av Cathja - 13 april 2013 20:23

Våren er her og lysten til å gjøre litt ute kommer smygende..

Vi bygde ett stort uterom av gamle vinduer i fjor og jeg håper å bli ferdig der nå i våres :-) Vil jo bruke det så mye som mulig fremover.
Kanskje vi får bygd ferdig terrassen også, og sønnen vil bygge på trehytta si med ett ekstra rom.

Noen av sommerens prosjekter begynner å nærme seg gjennomførbare ideer :-)

Håper bare vi får bra vær så det kan bli mye utetid, grilling og kos :-)
Bildet er av uterommet før det ble ryddet og klart, og nå fikk jeg litt inspirasjon av forsiden til
Sköna Hem om detaljer :-)
Skrev ett innlegg på facebook om akkurat det men fikk ikke kopiert via iPad/iPhone, så da ble det ett bilde istedet..

Av Cathja - 6 april 2013 00:28

Krabber meg sakte opp fra depresjonsgjørma og leter etter positive ting..

Positivt er det jo at jeg har jobbet mye i det siste og derfor nå har 6 fridager :-)
Mer positivt: I morgen skal vi ut og spise på quality spa hotell her i Strömstad, sammen med gode venner :-)
Feirer deres snart 1 års bryllupsdag og min ett par uker gamle 40 års dag :-)

På søndag begynner jeg med sommerklargjøring av hus og uterommet mitt :-) Positivt å bli kvitt litt gammal dritt og få ryddet opp litt :-)

Håper på fint vær så det blir mye kos med hestene i løpet av uka :-) Hest er ren terapi :-)

Om ett par uker er det Justin Bieberkonsert med ungene :-) Blir jo glad av å gjøre ting sammen med ungene mine :-) Vise de at jeg er glad i dem og vil bruke tiden min sammen med de og noe de vil gjøre :-)

Så blir det jo mye tid med meg selv framover også! Endel trening og badstu, og mange konserter ( har billett til Bon Jovi, Gyllene Tider og Elton John)
Ønsker meg fri fra jobb for å kunne dra på Nickelback og Bruno Mars i høst.
Og penger til Toto, queenshow med Åge Sten Nilsen, Joe Cocker og B52s show på sentrum scene..
Skal ha noen drømmer :-)

Vil også få til noen kvelder på göstases i sommer, det er kuleste puben ever!
Kom som du er, bli med å syng eller spill, dans eller bare se på folk :-)
Ligger på gjestehavna i Strömstad :-)

Drømmer om mye :-) Tror jeg lever bare en gang og vil jo derfor oppleve og nyte livet :-)
Som å drømme om å kjøpe meg denne som er på bildet.. Vet jeg nå er over 25.. 40 faktisk! Men tightsen er jo dritkul, selv om den er litt dyr..
Veier for og imot! Men jeg kjøper meg sjelden klær.. Hm tenker :-)

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards