cathja

Alla inlägg under mars 2013

Av Cathja - 28 mars 2013 22:03

                                Klær, hår og sminke skaper kvinnen.. Jeg finnes i mange ulike former, alt etter hva jeg skal brukes til..

Av Cathja - 28 mars 2013 22:00


 
  På konsert igjen!!

Av Cathja - 28 mars 2013 20:27


  Se Saga blunker på slutten her :-)

Av Cathja - 27 mars 2013 19:41

Noe bra med dagen har det jo vært! Været!
Utsikt fra Heat, mot Kosterbåtene/havna i dag :)

Av Cathja - 27 mars 2013 19:39

I dag ble jeg 40 år! Og det er helt greit..
Jeg fleiper om at jeg bare er 25 og skal feire 25 hvert år fremover :)

Men jeg har, av en eller annen grunn, ett veldig merkelig forhold til min egen bursdag.

Kan ikke helt sette fingeren på hva problemet er, men har vel kommet frem til at jeg nesten vil være alene på dagen.

Tror kanskje det er noen opplevelser fra oppveksten som har satt sine spor, noen forventninger som aldri ble oppfylt, noen forhåpninger som kanskje slo helt feil ut..

5 eller 6 årsdagen når ingen kom på bursdagen min, selv om bordet var dekket og kakene bakt.. Noen glemte å poste innvitasjonene..

Fikk ikke lov å feire 13årsdagen med venninner, endelig tenåring å sånn, men hadde jo familiebursdag hjemme.. Men siden foreldrene mine flytta fra hverandre (takk og lov) 2,5 mnd etter bursdagen min så var ikke det noen koselig tid hjemme.

Så vidt jeg husker var det ikke mange ganger jeg kunne feire med musikk og disco, iallefall ikke hjemme.(sånn ca aldri) Tror kanskje det blir litt sånn når det bare er ett barn i familien,, man orker visst ikke mange barn på engang da..

18 årsdagen hadde jeg jo litt lyst til å ha fest, men det ble isteden middag på Kinarestauranten ved Sinsen med mamma, stefar, min fremtidige mann og hans fetter.

21 års dagen var min mest fantastiske dag :-) Da var jeg i LA, på en gresk restaurant og det var full fest.
Har vel aldri, hverken før eller siden, følt meg så på topp! 21 år i USA er jo stort og jeg ble feiret skikkelig med nye venner og min fantastiske kusine :-) Den dagen bringer gode minner.

25 års dagen var jeg høygravid og min stefar døde 3 mnd før..
Jeg hadde fått MS diagnose i samme perioden, sendt hjem fortidlig etter en ryggmargsprøve så jeg lå i dagevis med ekstrem hodepine, mistet jobben og flyttet!
Ingen god tid!

28 årsdagen kom jeg hjem fra sykehuset med min sønn, som er født 25.3 og jeg da 27.3
Min mann dro på byn etter middagen for å være med på avskjedsfest med kollega.

30 årsdagen hadde jeg vurdert en fest, men siden jeg da hadde en 5 år gammel datter og 2 år gammel sønn så mente andre at vi kunne feire på hotelltur. Så da ble det det! Og fordi vi hadde små barn ble det jo litt tidlig i seng og alle fornuftige valg.
Meg, min mann, 2 barn og mamma og hennes mann.

35årsdagen og alle de andre husker jeg ikke! Men vet at det aldri har vært fest..

Prioriteringene mine blir lagt på ungene :-)

Jeg har jo selvsagt feiret mange bursdager, bare ikke mine egne.
Min manns runde dager har vært feiret, med både små og store surprizepartyer, min mammas 50 årsdag ble topp og en stor overraskelse :)

Så mange gode minner har jeg jo fra andre selskaper, har bare ikke fått laget mine egne minner..

I dag på min 40årsdag dro jeg på trening kl 10!
Møtte en kollega og vi kosa oss i boblebadet, badstu og med massasje.
Betalt av jobbens månedlige massasjepott for å unngå sykemeldinger..
Vi avsluttet med deilig asiatisk lunchbuffet på Heat i Strømstad:)
Alltid koselig å være med Madelen :-)

Etter det har jeg tusla rundt på Nordbysenteret alene, bare meg, og masse tanker!
Nå har jeg sittet i bilen mens jeg skriver dette, med en pommes frites og en milkshake.

Jeg er normalt en veldig glad og positiv jente som gjerne gjør veldig mye for de rundt meg :-)
Men noen dager blir jeg så pisselei alt!
Alle krav og forventninger!
Så i dag har jeg en drittdag (bortsett fra timene med badehus/lunch/madelen:-))

Har ikke lyst til å reise hjem fordi jeg er i så dårlig humør, men kan jo ikke sitte i hele kveld i bilen heller..,

Unnskyld at jeg er sur og grinete i dag! Det går snart over..

Av Cathja - 26 mars 2013 09:06

Må jo bare fortelle at jeg mye heller ville vært hjemme og kost meg i solen enn å jobbe 50 timer i påsken!

Drar på jobb om noen minutter, men titter ut på snøfri åker og hester som koser seg i sola. +2 grader i skyggen.

Men ingen bønn i dag! 9,5time på jobb! Men vi får gratis varm lunsj i dag da, det er en liten trøst.

Kos dere i dag, dere som har fri :-)

Av Cathja - 25 mars 2013 11:01

               

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards