cathja

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Cathja - 1 oktober 2012 00:00

Jeg har mange herlige folk rundt meg hver dag som gir meg mye glede og positivitet:)


Arbeidskollegaer med humor og en dose galskap:)
Venner fra gamle og nye dager, med kule historier fra skoletid, reiser og nye erfaringer fra forrige uke, alt i en salig blanding:)


En veldig god klem fra en venninne når de stopper innom på tur til Danmark, og fettere som er på snarvisitt og supre stallvenner som jeg har det veldig gøy sammen med både i stall og på fest:) muligheter for å få med gamle klassevenninner på konsert om 3 mnd, og i tillegg starte med salg av Dr Melumads fantastiske produkter..


Jeg forsøker å ta vare på alle sånne små øyeblikk fordi jeg ikke vet når jeg plutselig kan møte motgang.
For når den motgangen plutselig er der så må jeg jo ha positive ting å tenke tilbake på, eller positive ting som jeg vet skal komme:)


Det er vel ingenting som er verre enn å bli sittende fast i en negativ suppe og ikke klare å svømme opp og ut igjen.


Jeg har så mange herlige minner om så utrolig mye forskjellige ting:)
Moro når vi kommer på enkelte historier som nesten var glemt bort:)


Som Facebooksiden: du vet du er fra Rælingen når... Dukket opp noen øyeblikk jeg helt hadde glemt der:)
Og på jobb i dag ble jeg på en eller annen måte påminnet om min 21 års dag som ble feiret på en gresk restaurant i Los angeles:)


Tror nesten jeg må begynne å skrive ned etter hvert som det dukker opp gamle gode minner:)


Kanskje lage en dagbok med gamle historier :)


Men først er det natta!
Jobba i går fra 9-18 så rett på fest med fantastiske gjester og nydelig mat, i seng kl 04.00 (min stakkars mann ble vekket rett etter 03.00, kom og hent oss! Stakkarn trodde jo jeg var hos naboen, men vi tok med festen inn til strømstad) og opp kl 10 i dag, så på jobb fra 12-21.30
Litt sliten nå ja:) men det var det verdt:)


Natta folkens :) opp om 6,5 time!

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards