cathja

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Cathja - 22 mars 2013 09:55

Gypsy Horse er et annet navn.
Herlige, hårete, trygge og fantastisk snille :-)
Å ri på skogstur med disse er ren terapi :-)
Har lagt inn en video av de når de får løpe litt i paddocken :-)
På bildet er Lilleman, 2 år gammel nykastrert vallak. Snill som dagen er lang :-) Sammen med min datter :-)

Av Cathja - 22 mars 2013 09:20

Ligger i sengen og tenker på hva jeg skal gjøre i dag.
Skal jobbe fra 12-21.30 så det er ikke så mange timene å fundere over :-)

Men imrg skal vi på besøk til Rælingen og så i 40årslag til en sprek herremann i Fetsund.
Så jeg må tenke igjennom hva jeg har og hva som må kjøpes/repareres/endres.
Gubben trenger en ny skjorte tror jeg :-). Og min gamle (nå retro) kjole fra 1994 trenger noen sting.

Jeg bruker veldig lite penger på klær, andre kjøper dyre retroklær, men jeg sparer mine til de blir gamle nok :-)
(Bortsett fra undertøy :-) Der har jeg nok ett litt større budsjett enn flertallet.. Unner meg litt luksus for å føle meg vel og bittelitt sexy under stallklær og blåklær på jobb))

Er jo heldig da, har brukt samme størrelse fra 7 klasse, gjennom 2 svangerskap og til i dag.

Ulempen er at jeg sjelden har en god unnskyldning for å kjøpe klær!
Størrelsen er stabil, jeg sliter ikke ut klærne, bruker uniform på jobb og går i ride/stallklær på fritiden.

Snart er jeg så gammel at jeg har feira 25 år :-) 15 ganger! Det må vel være rekord ? :-)
Men kanskje på tide å bytte stil?
25 åringer ser jo ikke likedan ut i dag som for 15 år siden...

Men snekkerstilen min blir litt mobbet! Med rosa sko og neglefil i lomma når jeg bygde sønnens trehytte :-)
Men men, tar ikke meg selv så veldig høytidelig :-)

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards