cathja

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Cathja - 30 augusti 2012 21:31

En tinker-unghingst og en voksen traver-vallak traff hverandre i går:-)


I dag er de verdens beste kompiser og var mer opptatt med å klø hverandre på ryggen enn å bry seg om tinkerjentene som måtte jobbe i paddocken:)

Av Cathja - 30 augusti 2012 11:03

for jeg sto opp 6.45 og nå er klokka 11 og jeg er fortsatt i morgenkåpa!


Har egentlig ikke fått gjort en dritt heller   Litt godt er det jo, vi har vært så mye i stallen og jobba at en litt lugn dag hjemme er godt.

Og de neste 8 dagene jobber jeg 7 av de  


Har hatt nesten 4 uker hjemmeferie, og vært i stallen nesten hver dag og de dagene har vært lange, men det har jo vært av egen fri vilje.

Men fra imrg er det slutt!


Jeg jobber 9timer og 25 minutter hver arbeidsdag og dvs at fra imrg, fredag, og tilogmed neste fredag jobber jeg totalt 64,75 timer, en vanlig arbeidsuke er 37,5!

Det blir en tøff start!


Gruer meg og kommer til å trenge masse sympati!


Men takk og lov så har jeg verdens beste kollegaer  


Etter maratonuka har jeg 6 fridager og de skal jeg glede meg til!


Jeg blir jo litt irritert på meg selv også, for jeg får aldri gjort så mye som jeg skulle.

Kjøpte gardiner til sønnens rom for 1 mnd siden og har enda ikke fått sydd dem, skulle male stallen i ferien og mangler fortsatt ene langveggen..

Kan det være alle timene i morgenkåpa som er skylda?

Men det er jo først nå som ungene begynte på skolen igjen at jeg plutselig fikk tid til litt avslapning på morran.


Får vel bare innse at jeg aldri blir en fullt ut fungerende husmor, men lander sånn ca halveis på alle oppgaver jeg gjør..

Kan vi se på det som at jeg gjør så godt jeg kan ?


Men jeg gjør jo egentlig ikke det, ihvertfall ikke nå.. Jeg sitter her og skriver i morgenkåpa istedet for å kle på meg, gå tur med hunden, kjøre ned til fyllinga med full bil og så vaske den, forberede middag, ta en tur i stallen og så sy gardiner i kveld.


Blir spennende å se hva jeg får rotet meg til å gjøre i dag. For de neste 8 dagene er det kun sofa før og etter jobb!


Ha en fin dag der ute alle sammen, og pass på å stoppe opp litt og nyte noen øyeblikk  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards