cathja

Alla inlägg under mars 2013

Av Cathja - 20 mars 2013 20:51

I mars har vi kombikrem til halv pris!!


Kombikräm för extra torr hud Art.nr 103 - 250 ml.
För normal till torr hud art.nr 104-250 ml.


Verkar mjukgörande, binder fuktigheten i huden och stärker vävnaden.
En bra kräm som motverkar torr hud för både barn och vuxna.
Väldigt rik på vitamin A, B, E och essentiella fettsyror.
Fungerar som kölds(kuldekrem)kyddskräm.
Bra som dag och nattkräm samt som underlagskräm för makeup.


Kuldekrem, for eksemhud, hårkur, håndkrem, fotkrem..

Til det meste :-)


Kontakt meg om du vil bestille!


Sms +46 (0)70377 2590


cathrine.james@telia.com


Halv pris på kombikremen i mars: nå 139.50 i svenske!


Sjekk www.avera.se eller www.avera.no for flere produkter :-)


Jeg sender inn bestilling med jevne mellomrom, så er det noe du finner så gi meg beskjed.


Av Cathja - 20 mars 2013 15:19

Deilig med trening!
Og at jeg sier det er ganske utrolig :-)

Møtte på gymlærern en liten stund etter 9klasse..
Han sa at han aldri hadde hatt en elev som hadde så mange unnskyldninger for å slippe unna gymtimene, som alle gymtimene han opplevde med meg og mine forklaringer på hvorfor jeg ikke kunne ha gym :-)
Han håpet jeg ville finne gleden i trening senere i livet :-)

Og det har jeg jo faktisk gjort :-)
Funnet glede i trening helt alene :-)
Trener dog best på egenhånd i mitt tempo.

Slyngetrening i gruppe er bra, for der tilpasser hver enkelt person sin kroppsvekt og styrke. Ingen kan sammenlignes :-)

Eller ulike maskiner litt tidlig på formiddagen når det er lite folk :-)

Jeg husker jeg var ivrig når vi hadde svømming på skolen, ivrig etter å dra av badebuksa på gutta :-) sammen med ett par venninner :-)
Må ha vært venninnene mine som sto bak ideen :-) Jeg var jo en engel :-)

Nå er jeg litt tryggere på min egen kropp og ikke fullt så radmager som jeg var før i tida. Selv om denna kroppen fint kunne fått på seg 5 kg og sett enda sunnere ut :-)

Alle litt store mennesker kommenterte alltid meg, hvor tynn jeg var :-(
Men den gangen var det like vondt for meg å bli fleipet med som for de store og få kommentarer..

Av Cathja - 20 mars 2013 11:05

Høy Puls og trøtte hender!
Pustepause og drikke må til!
Men lille magre meg klarer 30 kg på alle sirkeltreningsapparetene med 12 rep pr maskin og 2 runder :-)
Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt :-)
Vet at 30 kg ikke er rare greiene, men for meg er det stort :-)

Av Cathja - 20 mars 2013 10:14

Åå Jahn teigen på radio :-)
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins..

Husker tida i granadan med Jahn på kassett på slutten av 80tallet :-)
Vi var ikke så veldig rock'n roll forstår jeg nå :-)

Men Jahn sine sanger er jo like aktuelle i dag :-)

Av Cathja - 20 mars 2013 07:35

Sto opp 6.30 og like tom som i går!
9 timer søvn hjalp ikke!

Kjøre Helene Jm til tannlege og så til jobb, før jeg setter kursen mot Badhuset.
Kanskje en time styrke/kondis og bad, etterfulgt av dusj/badstu/dusj og så sol, forhåpentligvis gir litt energi :-)

Skal i stallen også, servere lunsj til de utsulta hestene og så fixe alt i stallen. Prøve å være ferdig med alt til Helene Jm og Linda Römer Bergström kommer hjem.
Da skal vi på mystur i skritt med hestene rundt odden, sjø og sol og hest er en fantastisk kombinasjon :-)

Presentation


Gammelt ordtak:
Kjært barn har mange navn!
Jeg er:
Kvinne, mamma, rytter, kjøkkensjef, vaskehjelp, snekker, stallhjelp, kone, sykepleier, IT-ansvarlig, hundeklipper, syerske.

Mange roller man skal ha i hverdagen:-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Velkommen til min gjestebok


Ovido - Quiz & Flashcards